Söndag

Idag har det blivit gjort mycket mer än igår, absolut inte någon slappardag!
Jag började med att  slänga ut alla sängkläder, sen städade jag toaletterna, dammsög hela huset, hängde tvätt och satte igång ny maskin allt eftersom, hann även med att baka 2 långpanne-tekakor, de jag gjorde tidigare i veckan, här går det bröd så man hinner knappt få ner det i frysen innan det är slut! Puh!
Gubben och pojkarna var ute och skottade av garagetaket under tiden jag var inne, herregud så det tinar idag, jag vet inte hur många gånger det har rasat från taket!
Skönt, jag gillar det här, nu är det snart dags att plocka fram cykeln!! Jippie!

Har alldeles nyss kommit ut från en härligt skön dusch, gubben och S1 åkte iväg till Luleå kl 16.30, dessförinnan hade vi ätit middag och jag diskade när dom for.
Nu sitter jag här och på ungefär en timme är det dags att duscha S3 och få honom i säng, sen ska jag se på TV kl 20.00, idag blir det krock, vill både se Wipeout på 5:an och bröllopsprogrammet i 3:an, får nog ta och spela in ett av dom.

Snart är sista tvättmaskinen klar, då är det dags att hänga upp i bastun, det är sängkläder, sen får tvättmaskinen vila, ända till i morgon då det är dags att tvätta kläder - igen!!

Ha en skön avslutning på helgen!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jisses vad du har varit flitig i dag. En annan har då inte gjort någe nytta idag!

2009-03-15 @ 19:03:21
URL: http://frunordling.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja men hallåå... Det är tisdag idag och du har INTE uppdaterat... Vad är det som händer??

2009-03-17 @ 15:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0