Söndag - vilodag???

Nä, här har det då inte varit någon vilodag inte. Jag vaknade redan kl 7.00 imorse!! Fan, tänkte jag, inte vill jag vakna redan, kunde inte somna om, klev upp 7.20, då var S3 redan uppe, han satt och såg på TV. Jag satte mig också där och läste bok, började på Marley och Jag igårkväll, vilken härlig bok, man får skratta mycket, läs den. Jag tänker då se filmen också!
När klockan var ungefär 9.00 så började jag städa, tog först toaletterna och sen dammsög jag hela huset, när det var klart så satt jag vid datorn en stund, men så helt plötsligt kom jag på att jag skulle gå på dejt!!!!
Sagt och gjort, jag stassade om till dejtkläder och gjorde i ordning min lyssnarbok och sen hoppade jag upp på Mr Cross och körde ett pass, 30 min blev det, svettigt och jobbigt men skönt när det var över, jag tror att Mr Cross saknat mig, han verkade väldigt glad över dejten i allafall :)
När jag duschat så hade jag en massa energi så då klädde jag på mig för att gå ut och putsa fönster, oh, det är så härligt, jag bara älskar att putsa fönster!!! Jag kom åt alla fönster utom på stor-toan, hoppas bara att det syns också när solen skiner, tyvärr har jag ju fönster som måste putsas emellan också, så det lär säkert vara dammigt där men skitsamma, nu har ju värsta smutsen försvunnit.

Alldeles nyss satte jag in kotletter i ugnen, de ska vara där i 1,5 tim. Blir säkert mumselimumsigt gott.

Jag vägde mig imorse...... behöver jag säga mer??? Det var inte några fina siffror på vågen! Fyfan vad jag lagt på mig, nu bara måste jag ta tag i det här, slut med allt jävla frossande. För mig är maten inga problem - problemet för mig är att det finns tid mellan måltiderna som ska fyllas - dock inte med smaskande som jag hittills gjort, måste hitta nåt annat att sysselsätta mig med istället.
Nu ska det blir andra bullar här! :)

Så här vill jag INTE  se ut:


Ha dé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0