Snart slut...

Nu är det snart slut på det roliga, idag är det torsdag, snart är det måndag igen, nä, vill inte, vill inte!!
Nå, det är verkligheten, bara att hänga med.
Idag har jag varit till Scapa och fixat mina ögonfransar och bryn, som vanligt var Gudrun riktigt elak, först sved det som fan när jag satt med smeten på, sen fick jag grina när hon plockade brynen, men som de säger: Vill man bli fin får man lida pin! Ja, nog f-n får man lida alltid, jag tror inte att det är många karlar som skulle plocka ögonbrynen mer än en gång!

Efter den pinan så åkte jag till Kupan och lämnade in 2 kassar med kläder efter S3, skönt att bli av med dom, garderoben ser lite bättre ut nu.
Sen var det en tur till ICA - de kommer ju hem imorgon så det gäller att ha fyllt på både i kyl och skafferi!
När jag hade plockat in allt där det skulle så ringde jag till C - en härligt go kompis som jag inte pratat med på evigheter, hon var upptagen men ringde upp lite senare, såklart så surrade vi hur länge som helst, jag hade faktiskt lite ont i halsen efter den pratstunden :) men det gör inget, det är ju inte så ofta vi pratar med varann el ses. Hon ska komma och hälsa på så småningom - det ser jag fram emot.

Nu ska jag surfa vidare här - tänkte kolla om jag hittar nåt bra recept på kassler, tänkte ev göra det imorron, nån som har ett bra recept??

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0