Slappt!

Idag händer här inte mycket, känns och är väldigt slappt, inget jag egentligen gillar men men....
Sitter och lyssnar på Är faktiskt inte så tokigt, gillar man dansbandsmusik som jag gör så är det riktigt bra!
Jag har för en stund sedan gjort , den står och kallnar nu, blir nog till efterrätt efter middan ikväll, då blir det fyllda lövbiffsrullader efter ett GI-recept, supergott! Till det ska jag nog göra ugnsbakade squash, morot, röd lök, majs och potatis, mmmm så mumsigt.

Jäklars så ont i min högra arm jag hade igårkväll, det blev bara värre och värre innan kvällen var slut, det har börjat för några veckor sen att jag har ont ibland, inte jämt utan nån gång då och då, det började efter att jag hade skottat jättemycket, trodde det var träningsvärk för värken sitter inte i nån led utan det känns som att det är i muskeln, (bicepsen), fast igår så hade jag ont från armbågen och uppåt mot axeln, jävligt ont gjorde det, fick smörja med zon.
Hade tänkt köra crossen idag men tänkte att det kanske är bättre att vila armen, höften gör jävligt ont också, tänk om jag kunde få byta ut hela min högra sida, då skulle det kännas bra!!
Nä, det kanske bara är att inse att den här kroppen börjar bli gammal och sliten, arbetet gör nog inte det hela bätrre heller, alldeles för mycket stillasittande och enformigt.

Nåväl, ha en bra helg! Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: M

Den där som står och kallnar har jag inte sett....

2009-03-14 @ 15:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0