Palt

Idag blir det palt till middag, gud så lite man behöver göra när vi bara är 2 som ska äta, det blev 9 paltar! Ska bli gott.

Jag har varit på en långprommis idag, gick ner på stan och tillbaka, var såklart in på lite affärer, knallade lite i Gallerian och så gick jag förbi Wiklunds och köpte mig 3 nya provburkar med färg till köket, idag blev det pärlgrå, gräddvit och ostronbeige, har målat upp den beiga och gråa, gräddvita om en stund, måste vänta tills den grå har torkat så jag kan vända på pappkartongen.
Ska försöka ta bilder sen, fast det kan vara svårt att se men i allafall. Just nu är jag lite förälskad i den gråa, får väl se när jag sett den gräddvita. Den beiga - Nää, tror inte riktigt det, den gick lite åt det gröna hållet, som den andra färgen jag provat, men man ska aldrig säga aldrig, får väl se hur det blir. Ska bli intressant att höra vad gubben tycker.

På Wiklunds träffade jag M från jobbet så vi blev stående där och surrade ett bra tag, trevligt att råkas!

Alldeles strax är palten klar så jag ska gå iväg nu!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

visst är det gott med palt

2009-03-05 @ 10:54:54
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0