Ont!

Satan i Gatan så ont i höften jag har just nu. Har precis kommit in efter 1,5 timmes snöskottning, jobbigt som bara den, det var snö precis överallt!! Fast lite tur hade jag ändå för traktorn har varit här under tidiga morgontimmen och tagit bort plogkarmen så det tackar jag traktorföraren för!!

Här kommer lite bilder på hur det såg ut när jag öppnade dörren:

  

  

Kolla in "vingen" på min bil på sista bilden, ganska häftigt eller hur?!

Jag har förresten tagit bild på presenten som jag gav min mor, här är den:



Jag hade tänkt städa S3:s rum idag men jag sparar det till imorgon, ska nog inte göra mer idag med tanke på min höft, behöver nog vila den. Tänkte istället kolla lite på internet en stund och sen gå och se om jag hittar nån film.

See you!

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj, oj, du skulle ha skyndat dig och dragit igen dörren igen...;)

2009-03-03 @ 19:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0