Nacken!

Har jävligt ont i nacken idag, har suttit med min massagapparat (!!!!) för att mjuka upp, lite bättre blev det men inte bra,  huvudet värker också, beror alldeles säkert på nacken.
Hade velat gå på Afrodans ikväll men gubben är borta och jag stel som attan, fast det kanske hade varit bra att släppa loss lite när man har ont, men som sagt, gubben borta och jag måste lägga S3, han har dessutom läs och skrivläxa, han har nyss hållit på med den, vilar nu för att göra lite mer innan han går och sover.

Idag blev det kyckling och ris till middag, riktigt gott! Jag satte till lite sambal oelek, tjoho, fräsigt värre blev det, men gott!

Har även varit duktig med att INTE äta i onödan, nu har det ju bara gått 1,5 dag men ändå, man måste ju få skryta över sig själv. Jag köpte melon när jag var och handlade så jag åt lite av det när jag kom hem, kanske blir det en bit till ikväll. Har även fått tips av en härlig tjej om att man kan dricka ett glas Brämhults juice om man är sugen på sött, det är inga tillsatser i den och riktigt god, har druckit av den i helgen. Köpte en ny smak i dag, nåt med jordgubbe, har inte smakat ännu men ska, kanske ikväll, får väl se hur det blir.
Köpte även Proviva, tänkte försöka dricka lite sånt på jobbet istället för att äta ett äpple,  min mage blir lite bubblig när jag ätit äpple på rasten.
Hoppas nu det här ger nåt resultat på vågen också. Håll tummar och tår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0