Måndan över!

Så har man jobbat första dagen sen ledigheten, det har gått bra, fast nog känns det i huvudet.

Här en bild på fägen vi har valt till köket:


Det syntes så dåligt när jag fotade själv, hittade på google en klick istället.
Oh, så jag längtar tills jag får sätta igång. Innan jag köper färg måste vi kolla om vi har roller och sånt hemma, annars måste jag köpa det också. Ska försöka få det gjort i veckan. Just nu orkar jag inte gå i garaget och kolla, där är lite stökigt, usch och fy och blä! Nä, vänta skrev jag lite, jag menar naturligtvis myyyycket stökigt!

Gubben och S3 åkte nyss iväg till gubbens jobb för att tvätta bilen, skönt att få vara ifred ett tag, de stora gossarna gör inte så mycket väsen av sig, sitter på sina rum framför sina dataskärmar, fast just nu håller dom på att vika tvätt (hoppas jag i allafall) så jag får väl gå och ta reda på min hög och sen bänka mig framför TV:n för att kolla på Unga Mödrar.

Ha en bra kväll.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Det blir en snygg färg

2009-03-10 @ 18:26:09
URL: http://frunordling.blogg.se/
Postat av: Maria

Blir säkert himla snyggt!

2009-03-10 @ 21:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0