Lycklig även idag!

Vilken tur jag har för tillfället. Igår skickade Jegu ut att hon ville byta bort sitt 8-pass till ett pass senare än 12 på onsdag. Jag nappade direkt, hade 12-18.30, mailade och hade turen att hon ville byta med mig så nu slipper jag åtminstone 1 sent pass nästa vecka, då har jag bara torsdagens kvar som är till 19. Skönt!

Idag har vi, jag och gubben, kört bort snö från altanen, han körde snöslungan och jag hackade ut. Det gick jättebra men var superjobbigt.

Här är lite före och efterbilder:

Före såg det ut såhär:
    

Efter ser det ut såhär:
    

Såna här spår har vi också:


Nu ska jag gå och fixa potatisen till middag, idag blir det kålpudding. Mumselimumsmums!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0