I'm still happy!

Jag är fortfarande en lycklig brutta! Har ju jobbat 8-14.30 idag och nu är jag ledig ända till måndag, har semester imorgon, ska bli jätteskönt, har inte nåt speciellt inbokat, tänkte göra lite nytta. Bla åka på Kupan med lite skor och kasta papper, plast, kartong. Sen ska jag även göra den tråkiga mjölkhandlingen också, skönt att få göra bort den under förmiddan, jag antar att jag kommer iväg ganska tidigt, måste ju ändå upp 6.30 för att väcka S3 så...
Jag tänkte överraska familjen med tacos imorgon, har inte sagt till nån och jag vet att det kommer att bli uppskattat! Såg Familjen Annorlunda på nätet igår och blev så sugen på tacos, en av familjerna fick ju det en dag.
Idag har vi ätit lite olika här, några har ätit blodpudding, inte jag el S2, inget vi gillar, nä vi fick dela på lite rester vi, S2 åt makaroner och korv som var kvar sen igår och jag åt biff och potatis sen nån dag tidigare.

Nyss gick S3 iväg till en kompis och S1 är på Kulturskolan och övar till föreställning de ska ha nästa vecka, han lär väl ringa vid 18-tiden för att få hämtning. S2 sitter och häckar  vid sin dator i sitt rum och jag häckar här vid min och gubbens.

Tror jag ska surfa vidare här en stund, men jag återkommer!

Tänkte bjuda på lite skratt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0