Frisk?!

Sonen verkar helt OK idag, han hade ju på gränsen till feber hela dan igår och kände sig hängig, idag har vi inte ens varit i närheten av feber och hängit? Nä, han går mest och frågar vad han ska göra nu hela tiden, så imorgon blir det skola för gossen och arbete för mamsen, känns helt OK, synd bara att mamsen missat så mycket roligt, igår skulle vi ha mindfulness som jag nu missat, sen idag så är de andra i hälsogruppen på träning, alldeles precis i detta nu faktiskt, det lät ut som att det skulle bli afrikansk dans och det hade jag verkligen velat vara med på!!! Jag hoppas att det blir en repris så jag också får prova på.

Idag har S3 varit hemma ensam för första gången, jag var och handlade imorse, lovade att snabba mig, vilket jag också gjorde, vid 10.00 är det inte så mycket folk så allt som allt tog det 30 min, väldigt bra tid! Men då när jag kommit hem och vi packat upp grejorna så hade jag glömt pålägget, det låg kvar, hade ju betalat för det. Fan så jag svor! Sen tänkte jag att nej jag åker inte tillbaka, men ju mer jag tänkte på det så... klart jag åkte tillbaka, nu fick han vara hemma ensam en liten stund till, jag snabbade mig altl jag kunde. Sa till i kassan, jodå, nog hade jag glömt pålägget, kassörskan hade lagt tillbaka i kylen så jag fick hämta ny och så iväg och hem. Gossen hade klarat sig alldeles utmärkt medans jag varit borta, hade suttit och kollat på TV. Jag tror faktiskt att han växte lite av att ha klarat av det - han var ju lite skeptisk innan jag åkte.

Sen har jag beställt lite tröjor på REA i Catalog, det blev 6 st för endast 400 kr!
Har också passat på att klippa gossen och duschat honom så  nu ser han riktigt söt och fräsch ut!
Kakor har jag också hunnit med, det blev gaffelkakor, jag har precis tagit dom ur ugnen.

Nu ska jag gå och läsa lite i Allas och sen, ja sen vet jag inte vad jag hittar på, middan ska ju fixas sen också, idag blir det kyckling.

Ha dé


Kommentarer
Postat av: Eija

Du är varmt välkommen tillbaks på jobbet. Har saknat dig

2009-03-12 @ 14:38:24
Postat av: M

Varifån kommer ryktet om afrikans dans idag??? Varken M eller jag har pratat om att det skulle vara nåt sånt och det var det inte heller... ;)

2009-03-12 @ 15:30:42
Postat av: Ulrika

Afrikanskdans?? nej de skulle ha helt andra saker för sig. Pratade me M o M innan men jag kunde ej vara med pga Oskar skulle till frissan och även jag. Bra att sonen blev frisk så fort.

2009-03-12 @ 18:40:03
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0