Fredag och ledig!

Igår sa gubben att vi skulle åka kl 9.00 idag, vad är klockan?! Just det, han är inte hemma ännu, som vanligt, men förhoppningsvis kommer han väl snart.
Vi ska göra Luleå idag, S2 ska till tandläkarn och så ska vi shoppa loss lite, får väl se vad vi  kommer hem med, jag har egentligen inget speciellt i åtanke, fast det är ju då man brukar hitta!

Jag har träningsvärk idag, ont men samtidigt en skön känsla. Vi hade cirkelträning med hälsogruppen igår, vi hade olika övningar på olika stationer, det var mage, rygg, triceps, biceps, hopp, armhävningar och utfall med ben, jobbigt som attan men vi klarade det!!

När jag kom hem efter kl 19.00 igårkväll fick jag jättekonstigt i magen, fick springa på dass flera gånger, vet inte vad det beror på, kanske träningen satte igång maggen! Sen fick jag jättteont i huvudet också, hade jätteont i nacke/skuldra där jag haft ont hela veckan, det var som att det blev värre efter träningen, fick ta tablett och sitta med värmedyna, då släppte det litegrann. Idag har jag inte så jätteont, bara litegrann, fast då har jag ju ont i resten av kroppen istället.
Nå, vi ska ju ränna runt i stan så man får ju röra på sig hela dan.

Nu ska jag gå och vänta på att gubben ska komma hem.

Ha en trevlig helg alla!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Kom i er till Luleå. Och i så fall fyndade damen någonting?

2009-03-27 @ 20:52:19
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0