En lycklig brutta!

Yes, det är jag idag.
Igårkväll vid 18-tiden skickade jag iväg ett mail och frågade om nån ville byta pass med mig på torsdag, jag hade ett till 21.00, gillar ju inte att gå kväll. Tänkte göra ett sista försök innan jag gav upp, och jädrans, imorse strax efter kl 7.00 (jag började 7) så mailar Jensi att hon gärna byter med mig, hon har ett pass från 8.00.
KLART SOM KORVSPAD ATT JAG SLOG TILL!!  Hon är en riktigt pärla den tjejen!
TACK SÅ INNERLIGT SÄGER JAG BARA!
Så nu jobbar jag 8-14.30 istället och det är hur underbart som helst, sen är jag dessutom ledig på fredag och då känns det ännu bättre. Min dag kunde inte ha blivit bättre. Jag har också fått bonus idag OCH klarat inloggen. TJOHOOOO!!!!

Har slutat 13.30 idag, har inte gjort nån nytta alls sen jag kom hem, satte mig vid datorn och kollade på Familjen Annorlunda och Såld på Hus, ska gå och börja med middan om en dryg halvtimme, det blir makaroner och korv idag.

Solen har lyst på oss idag och det var +4 grader när jag åkte från jobbet, oh så det är härligt just nu, ljuset är tillbaka och snart är snön borta, jag längtar tills jag kan börja cykla igen.

Ha det så gott alla!

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0