En dag kvar att jobba!

Idag är det torsdag och jag har bara idag kvar att jobba på denna vecka, superhärligt!! Imorgon har jag semester, då ska nästan hela familjen till Luleå, det är bara S1 som inte är ledig, han får gå i skolan, men han har också tur, hade bara en endaste lektion.
Varför vi ska till Luleå är för att S2 ska till tandläkaren och justera tandställningen, han gör det var 6:e vecka och denna gången hade jag tur som också kan följa med, vet inte om han är lika glad :), mamma ska ju kolla på kläder och sånt kul! Tänkte kolla in KappAhl iallafall, där brukar jag kunna hitta kläder som jag kan ha, Lindex likaså, sen blir det väl att kolla på lite annat kul också, vi ska till Smedjan, Storheden, säkert också på Dollarstore (om mamman får bestämma). S3 har skrivt handlingslista på morgonen, såhär ser den ut:

Han har skrivit papperslim och rundbröd. Papperslimmet ska han ha när han bygger flygplan och rundbröd är ett bröd som inte finns i Kalix som vi hittat på ICA Maxi på Storheden, vi brukar köpa det när vi är i husvagnen, jättegott.

Idag jobbar jag 12.30-19.00, inte så kul men men... Vi har hälsogruppsmöte idag, eller rättare sagt träning, vi ska vara på TC i Novas lokaler mellan 14-16, har ingen aning om vad vi ska göra, det känns spännande, synd bara att man måste tillbaka och jobba efteråt.

Nu har jag kommit på varför jag har ont i nacken!! Det beror antagligen på skottningen i lördags. Det är mycket bättre nu, gubben masserade i tisdagskväll, jävligt ont gjorde det men samtidigt var det väldigt skönt, är fortfarande öm i skinnet :)
Har även smörjt in med zon-salva.

Nåväl, ha dé! Nu ska jag gå och äta lite frunch.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Lycko dig som är ledig i morgon. Nåja jag har ju varit ledig i dag och ska jobba i morgon sedan är det ju helg i alla fall.

2009-03-26 @ 21:24:03
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0