Det blev bakning!

Jajamen, jag bakade långpannefrallor!

Här är bildbeviset.
Här är det på G:                   Här är det färdiga resultatet:
    
Allt som allt blev det 36 bitar.

S3  har mått ganska så bra under dagen, ligger precis på gränsen till feber men peppar, peppar ännu inte nån "riktig" feber, har klarat sig utan alvedon under dagen. Fast snorig som bara den är han så nog är det bra att få vara hemma och vila, vi är nog hemma även imorgon för att se hur det blir med febern, är han feberfri hela dan då så då får han gå på skolan på fredag, det vore ju helt underbart om han skulle bli frisk så fort, men man ska inte ta ut nåt i förskott, då brukar det bara bli pannkaka av alltihop så jag säger inget mer utan hänger bara med och ser vad som sker...

S3 köpte ju en ny lampa på IKEA i lördags, här en bild på den:

99 kr!

Såhär såg den gamla ut:

Någon som vill köpa??   

Nu måste jag gå och göra klart maten, det blir fläskkorv och potatismos idag, pottarna är nog klara nu så jag kan göra moset.

Ha dé


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0