Sol och lycka!

WOW så härligt livet kan vara!! Solen lyser och det är varmt och skönt ute plus att jag har BAKAT, jag har gjort flera sorter och mer blir det, oh så himla härligt! :)

Igår började jag dagen med att sätta om mina paprikor och gurkor, satte även om S3:s tomatplanta, sedan blev dom placerade i växthuset

Där har dom det varmt och gott, just nu är det 30 grader!

Sen har jag ju bakat också, hittills har det blivit:
         
Fridakaka                                Apelsinkaka

     
Kolakakor                                Klickbullar

Och mer är på G, bilder kommer sen.

Jag har även hunnit vara ute en del också, bakandet har jag gjort under eftermiddagarna, fast lite har jag bakat nu på morgonen det ska erkännas, har jag väl satt igång så är det svårt att hejda mig, oh jag bara älskar att baka! Just nu i allafall, det är väl inte så att jag alltid älskar det men just nu gör jag det, det var så himla längesen sist. Nu njuter jag i fulla drag!

Nu står S3 här och väntar, vi ska nämligen kolla om grästrimmern är laddad och klar, det verkar vara nåt fel på den för den vill inte riktigt bli färdigladdad nån gång, men nu kanske....

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Eija

Ja tack gärna... Tar gärna emot rutor för inmundigande. Dom såg så hiskeligt goda ut.

2009-06-24 @ 13:14:14
Postat av: Ulrika

Mums kommer nog på fika någon dag!!! Härligt väder har vi eller hur?

2009-06-24 @ 16:14:55
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0