Regn och rusk

Snacka om skitväder idag! Man blir trött bara av att titta ut genom fönstret.
Fast jag har ändå hållit igång, började dagen med städning av toaletterna, sen dammsugning av huset, har hunnit vika tvätt och nu är det tvätt nr 2 på G i torktumlaren, är nog snart dags för vikning av den också.

Hade tänkt ha dejt med Mr Cross men jag har så inibomben ont i höften idag så jag kände att efter städningen så skulle jag nog lyssna på kroppen lite och ta det lugnt, därför sitter jag här nu, tänkte faktiskt sätta mig och se en film sen, tror jag!

Gubben och S3 åkte iväg för att bygga flygplan så det är bara jag och storgrabbarna hemma just nu, lugnt och skönt med andra ord :)

Till middag idag blir det kyckling, hade hittat ett (tror jag) gott recept på kokaihop.se men när jag började läsa ordentligt så skulle man göra lite dagen innan så det receptet var ju inte så bra, vet inte om jag ska göra ändå, det kanske går lika bra trots att det står att en del ska göras dagen innan, man kan ju testa! Det får väl bli vad det blir.

Tjing!

MMmmmmmmmmm.......ums

Kommentarer
Postat av: M

Jag tar för givet att du INTE bakar några såna!!

2009-06-14 @ 20:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0