Nu seeeeemester!

Och det känns helt underbart, kommer att vara ledig lääääänge och det känns ännu mera underbart! :)

Idag slutade jag redan 12.30, åkte till Coop Bygg och köpte jättefina knoppar till mina nymålade luckor i tvättstugan, gick även in på Buketten för att förmedla blommor till min kära mormor som fyller 85 år på fredag.

Efter de ärendena cyklade jag raka spåret hem och bara njöt av vinddraget :)

Just nu håller gubben på med att försöka fixa vatten i köket, han trodde det skulle gå hur lätt som  helst, men som vanligt höll jag på att skriva, så går det ju inte riktigt som man tänkt sig, men efter lite strul och bonkande så verkar det gå vägen, håll tummarna för att jag får prova min nya kran ikväll!!

Hinner vi så ska vi försöka med att fixa den andra bänkskivan också, hinner vi inte ikväll får vi ta det imorron istället, sen är det bara att vänta på kakelmakarn, måste nog gå och höra med honom så att han inte glömt bort, det var ju ett tag sen som han sa att det skulle ta ungefär 2 veckor innan han kom, nu har det gått 2 veckor med råge, fast det gör inget, vi har ju inte hunnit klart ännu men snart så..

Det är jättefint väder  här idag, solen skiner och det är fortfarande ca 22 grader varmt ute, jättehärligt, hoppas det blir lika fint imorgon då det är skolavslutning, åtminstone för S2 och S3, S1 får vänta till på fredag.

Nu ska jag gå och kolla hur det går för min lille hantverkare, see you!

Kommentarer
Postat av: M

Du har ju sommarlov så stressa inte med köket ;)

2009-06-10 @ 19:17:23
Postat av: Eija

Ha det så trevligt på din semester.

2009-06-11 @ 06:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0