Lördag och leeeedig!

Gud så skönt det är att vara ledig. Synd bara att jag vaknade strax före kl 8.00 imorse, men jag har ju iallafall fått sova tills kroppen vaknade själv, det är ju skönt det!
Låg och funderade på vad jag skulle göra idag, känner inte för att tillbringa dagen på en massa nationaldagsjippon, nä då stannar jag hellre hemma och gör nåt här istället. Tror att jag ska ta och städa i sovrummet, byta gardiner och mattor också. Sen kanske jag tar S3:s rum, fast där går det inte att städa så grundligt men i allfall lite dammtorkning och byte av gardiner. Tänkte ta och rensa bland alla hans leksaker när vi får sommarlov, ska nog köpa några flyttkartonger och stoppa grejor i, sen blir det en färd till Röda Korset med dom, hoppas bara att han är villig och rensa ordentligt!! :)

Lite bildbevis på att jag varit på Vårruset :)

Min nummerlapp:                      Jag själv:                                     Min medalj: 
                    


Här fortsättning på mitt köksprojekt:

Bänkskiva och plåt på plats:            Här är även kranen på plats och bänkskivan inoljad:
                          

Det var allt för den här gången.
Ha en bra nationaldag!

Kommentarer
Postat av: Eija

Vad kul att du var med på vårruset... Tänkte vara med men var ju borta som du vet.

2009-06-08 @ 11:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0