Korv!

Tur att det finns korv, det blev korvstroganoff och ris till middag idag och det gick hem hos alla utom pappsen, som tur var så fanns det kyckling kvar sen tidigare så han åt det istället.

Idag har jag och S3 cyklat till mitt jobb (ca 5 km enkel väg) med ett skott av svärmorstunga till K, när vi cyklade därifrån så cyklade vi til ICA Hjärtat och köpte korven som vi skulle ha till middag, dessförinnan hade vi inhandlat en jättefin tunn jacka på Intersport till S3, endast 400 kr!! Hua, mamma blir ju black, men vad gör man inte när barnen behöver kläder?! :)

Jag har haft huvudvärk i stort sett hela dagen, jag vaknade vid 3-tiden inatt och var tvungen upp och ta en tablett, det gick inte över ändå, klev upp 8.45 med blixtar i huvudet, tog en till tablett och tänkte att nu jäklars borde den försvinna, men icke, tänkte att efter utevistelsen då, DÅ borde den vara borta, nä, snarare tvärtom, det var jättejobbigt innan vi var hemma igen, tog då en till tablett, lite fil och flingor och la mig i soffan i ungefär en timme, kändes en aning bättre när jag klev upp men inte riktigt bra, men tack gode gud, nu känns det mycket bättre, jag känner att den ligger och lurpassar men förhoppningsvis så ploppar den inte upp nåt mer idag utan jag får vara fri och ha det bra :)

Har i eftermiddag (sen huvudvärken började ge sig) varit ett par svängar i husvagnen med lite grejor, har även dammsugit där, det var väldigt skräpigt, men nu är det sååå fint så.

Imorron bär det av! Då ska vi till:

Västra Kajens Camping & gästhamn i Piteå.
Det ska bli jättetrevligt, vi vär där i fjol till midsommar också och det var lugnt och trevligt, dessutom nära in till stan, man behöver ingen bil utan kan promma el cykla.
Vi har köpt ett cykelställ att ha på taket på bilen så nu ska vi få med oss cyklar också.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Eija

Ha det nu så trevligt på midsommar och passa på att njuta.

2009-06-18 @ 12:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0