Körkort

Idag har min lille (nåja) son, den äldste tagit körkort, herregud nu känner man sig ju ännu äldre!!!
Nä, skämt åsido, det känns bra att han klarade det på första försöket, teorin gjorde han förra veckan så nu är det bara att tuta och köra!

Jag har idag målat andra varvet på skåpluckorna i tvättstugan, det blir inte lika bra som i köket, vet inte riktigt vad det beror på, får väl se när det torkat hur det blir, kanske jag får göra om allt, det vill jag inte!!

Ikväll ska jag iväg på jobbet igen, känns väl mindre kul, men men, vi ska ha utbildning i telefonkultur (en uppfräschning för oss "gamlingar"), behövs säkert men man har ju så mycket annat i görningen så det känns lite som bortkastad tid. Vi hade tänkt få göra lite mer i köket, gubben var ju borta i helgen så blev det inget gjort, sen ska han vara borta i morgonkväll också och då blir det inte heller nåt gjort, förhoppningsvis så kan han själv ikväll utan min assistans, men roligt känns det inte, det är ju egentligen mitt projekt det här!

Nu ska jag gå och skala lite potatis, det blir mormors biffar och kokt potatis till middag idag.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gratulera sonen till körkortet..

2009-06-08 @ 16:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0