Hej vad det går!

Idag har jag/vi verkligen ansträngt oss!
S2 har klippt gräset, jag har klippt kanterna, dock med en kantsax, grästrimmern vill inte fungera. Har jävligt ont i min handled nu, tror det beror på allt klippande, nå, det går väl över tills imorron, förhoppningsvis.
Jag och S3 har krattat ihop en hel skottkärra full med kottar, jävla tall som står på tomten!
Sen har jag tvättat och hängt ut, har även hunnit tagit in och vikit det.

Jag och S3 har även varit en cykelsväng på Repa, köpte lite mjölk, inne på Lågprismarknaden hittade han superhäftiga "foppa"tofflor

+ 4 skomärken, allt detta betalade jag 40 kr för! Det var väl inte dåligt?! Inte var dag man kan göra sånt fynd! Jag är nöjd och S3 är jättenöjd.

Till middag blev det palt så nu är man snart i paltkoma här! Jag började gäspa redan innan jag hunnit gå från bordet :)

Imorgon bär det av till mamma och pappa, vi lär nog bli där i 2 veckor, tyvärr fick jag inte ledigt dom där 3 dagarna i juli så tills dess måste jag hem.
Det lär nog inte bli så mycket bloggande under den tiden för de har inget internet, om jag får tillgång till en dator med internet ska jag naturligtvis blogga lite så ni får veta hur det går, om inte så önskar jag er alla en riktigt skön sommar och semester!

Tjing.

M: Det har inte blitt nåt mer bakande. Spar mig tills jag kommer till mamsen...

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Trevlig Resa hoppas ni får fint väder.

2009-06-25 @ 20:03:18
URL: http://frunordling.blogg.se/
Postat av: Eija

Ha det så skönt hos mamma och pappa. Tänk inte på allt där hemma som måste göras utan passa på att njut.. Själv drar vi till Piteå över helgen för att se tjejerna spela i Piteå summergames. Vi håller alla tummar och tår vi kan för att det ska gå så bra som möjligt för dom.. Vi syns kanske när du är tillbaka. Ha det gott.

2009-06-25 @ 20:54:59
Postat av: M

Hörru, inget bakande nu...mamsen har säker frysen full!

2009-06-26 @ 20:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0