Fortfarande lycklig :)

Yes, jag är fortfarande en lycklig kvinna, trots att gubben åkt till Polen, kommer hem nästa vecka, fast då är inte jag hemma, jag, S2 och S3 åker nämligen till Vuollerim på fredag, då kommer morfar och hämtar oss. Vi vet inte riktigt hur länge vi blir borta, ganska skönt att inte behöva tänka på det på ett tag, nå, till den 15:e måste jag nog vara hemma, jag antar att jag måste jobba 15, 16 och 17:e, tyvärr, men men...

Nå här kommer förklaringen på varför jag fortfarande är lycklig :)

         
Päronrutor                               Havrekakor                          Gaffelkakor

Alla recept som jag lagt upp nu (utom gaffelkakorna) kommer från www.kokaihop.se, en jättebra sida om man gillar bakning och matlagning, finns många tips och ideér där, gå gärna in och kolla.

Jag sitter just nu och funderar på om jag ska baka mer el om jag ska strunta i det, känner mig lite trött samtidigt, nä, jag kanske spar tills imorgon istället, el så får det vara nog nu!
M: Allt är i frysen, jag lovar och svär!

Ska nog gå och sätta mig ute och läsa lite, har ju fått både skvallertidning och Allas idag. :)

Tjing!


Kommentarer
Postat av: M

Lysande! Inget mer bakande nu....

2009-06-24 @ 23:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0