Ett tag sen sist

Det var ett tag sen jag skrev nåt. Har haft fullt upp med jobb och renoveringen av köket. Det har blivit sena kvällar varje dag den här veckan. Jobbigt värre!
Nå, vi har ju hunnit litegrann i allafall, bänkskivan är på plats, likaså kran och avlopp, dock inget vatten ännu, kan inte koppla in kranen förrän vi har inhandlat en rörtång, det ska gubben fixa på Biltema i helgen.
Han och S3 har nämligen alldeles nyss åkt iväg med husvagnen, det är ungdomsträff på modellflygfältet som dom ska vara med på. Känns faktiskt ganska skönt att bara rå sig själv, storgrabbarna är visserligen hemma men dom behöver ju inte jag underhålla :)

Igårkväll var jag tillsammans med en massa jobbarkollegor på Vårruset i Luleå, vi prommade runt 5 km och fick medalj samt påsar med lite överraskningar i när vi kom i mål. Det var riktigt bra väder, solen sken och det var lagom kallt, tyckte åtminstone jag. Lite väl mycket blåst på vissa ställen men det var så korta stunder att det inte gjorde nåt.

Nu ska jag gå och vila tror jag, kanske slå en signal till B och höra hur benen mår.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0