En liten uppdatering

Nu är jag framme i Vuollerim, vädret har varit kanon, idag är det lite molnigare men ändå fint. Vi bara njuter här!
Är just nu inne på mammas jobb och lånar datorn, dessvärre jobbar hon bara idag och imorgon, sen blir hon pensionär så då kan jag inte tjuvlåna nån dator på ett tag.

M: Jag har bakat!!! Mamma hade INTE frysen full, den var helt tom så hon blev glad över att få lite.

Jag och mamma har varit duktiga också, vi har prommat varje dag, igår blev det bara en liten sväng för att det var så varmt, men vi ska försöka gå en sväng varje dag.

Over and out för nu!

Tjing.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Här är det lite svalare i dag tack och lov men enligt pronosen så ska det bli ca 30 i morgon. Ha det bra.

2009-06-29 @ 12:59:59
URL: http://frunordling.blogg.se/
Postat av: Eija

Blev det nån vinst igår??? Själv fick jag inget alls..

2009-07-10 @ 11:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0