NU!

åker vi!!

Jag hade sån tur idag, fick sluta redan kl 12.15 så vi har hunnit med allt som skulle göras, nu är det bara att sätta fast cyklarna på taket och sen göra en sista koll att allt är med och så svoschar vi iväg mot Skellefteå som är vårt första stopp. Där blir vi antagligen till på måndag, el kanske till på söndag, vi får väl se, vi ska ha ett arbetsstopp i Norsjö på måndag, gubben måste jobba lite där innan vi fortsätter, så ev  åker vi dit på söndag och sover på camping där till måndag och så fortsätter vidare mot Dorotea på måndageftermiddag- nå, vi får väl se hur vi gör, nu har vi ju semester, ingen brådska alls.

Vädret har varit jättebra den här veckan, visserligen kom det en rejäl åskskur i onsdags men den varade inte så länge. Igårkväll vid 20-tiden kom det också en skur, den varade inte heller särskilt länge och nu i eftermiddag sken solen samtidigt som det damp ner stooora droppar, men det blev inget av det heller, blev inte ens blött bara märken efter de enorma dropparna. Har varit jättevarmt och gott, precis som det ska vara under sommaren.

Nu får vi bara hoppas att vi får lika trevligt väder under vår resa, det är inget roligt att bara ha regn och rusk. Inte ens när jag åker bil vill jag att det regnar, nä, det är mycket trevligare om solen är framme, vill man stanna och ta en paus så är det ju bra om det är uppehåll och någorlunda varmt.

Ha det så bra nu alla, även ni som tyvärr måste jobba. Jag bloggar när jag orkar, vill och kan.

See you!

Kommentarer
Postat av: Eija

Ha en trevlig resa.. Min semeste*r har börjat... Yess.. Helt underbart. Vi firar den med lite bio i kväll.. Harry Potter you know..

2009-07-17 @ 18:10:29
Postat av: Ulrika

Trevlig resa! Dessvärre så är min semester snart slut. börjar den 3/8.

2009-07-21 @ 13:25:43
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0