Fortfarande kvar på favvisen

och här har vi det så  himlades bra att vi bestämt att stanna hela nästa vecka också, så inte förrän nästa söndag tänker vi bege oss hemåt igen, gubben börjar jobba mån 10:e och jag börjar den 17:e. Jäklar så fort somrarna alltid går, vill inte börja jobba igen, vill vara ledig  mycket längre.

Sen vi kom hit har vi inte gjort så värst mycket, idag var vi en sväng på outlet-butiker, vi hittade2 st, på den ena provade jag kjolar som hade shorts invändigt och kjol utvändigt, jättefina, men min kropp var inte gjord för dessa, tyvärr, jag provade 44 som var alldeles för stor, provade då 42 och den var alldeles för liten - vad ska man göra??! Det blev ingen kjol, synd för dom var verligen fina.
På den andra outlet-butiken hittade jag en t-shirt, S3 hittade ett par byxor och gubben blev utan.
Sen var vi på Bothnia Granit och kollade lite marksten, där köpte jag 2 fyrkantiga stenar som var uppborrade i mitten så man kan sätta värmeljus, jättefina och inte alls dyra - 40 kr/st.

Nu sitter vi ute och lyssnar på några norrmän som spelar musik, sjunger gör dom också mellan varven, men det är inget som stör, de är skötsamma, tack och lov!

Idag har det varit lite halvsoligt men ändå varmt, just nu har vi 20 grader och tidigare i eftermiddag var det nog omkring 23-24 grader så det är riktigt skönt. Jag tyckte det var bra att det inte blev så där jättesoligt idag, igår hade vi jättesoligt, jag låg och gosade i solen en stund men orkade inte så länge, sen försökte jag hitta skugga istället.

Nu känner jag mig jättetrött men det går ju inte att lägga sig ännu, herregud det är ju semester och dessutom fredag!! Nä, jag ska nog kämpa lite till innan jag öppnar upp bingen..

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Man kanske skulle testa Västra Kajjen det låter mysigt.

2009-07-31 @ 22:52:44
URL: http://frunordling.blogg.se/
Postat av: Maria

Idag blir ni nog av med den besvärliga grannen ;)

2009-08-01 @ 09:45:53
Postat av: Eija

Det låter som att ni har semester:-) Själv ska jag tillbringa dagen på Gammelstads IF:s arena där tjejerna är med i Luleåspelen i fotboll.. Det går bra för dom..

2009-08-02 @ 08:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0