Tjohej!

så var det mitt-i-veckan-dagen igen, tiden går så fort. Fast det känns ändå skönt, jag längtar tills det blir helg.
På lördag ska jag ju ha mitt TW-party, missa inte det!! Kl 14.00.

Idag har jag inte gjort mer än middag sen jag kom hem, lite lat känner jag mig allt, var sugen på att baka men det blev inget av det, nu tycker jag det är försent, kanske lika bra att det inte blev nåt, hade säkert inte kunnat låta bli att äta.

Min elev är jätteduktig! Hon har svarat på några samtal idag och det har gått strålande. Imorgon får hon dock sitta med någon annan, jag ska ju själv på utbildning då, dom som redan varit säger att det är rena korvstoppningen så det blir spännande det här, vet inte om jag vill börja svara på kunden på måndag, tydligen kommer det att ringa så pass mycket att vi som är ordinarie på den kunden i stort sett bara kommer att svara på den och det blir ju lite tråkigt i längden.
Nåja, som jag och A kom överens om idag - vi ska inte ta ut nåt i förskott! Fast vi brukar vara ganska bra på det, men det brukar ju sluta precis som vi förutspått så...

Nu tror jag att jag ska fortsätta lata mig, sen blir det TV (som vanligt).

Tjing!

Så var jag här igen då...

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Det är nog någon som har lite snevriden syn på sig själv här eller fel på spegeln!!!!!!

2009-01-28 @ 19:20:36
URL: http://frunordling.blogg.se/
Postat av: M

Alltså, nu måste vi göra nåt åt motivationen OCH var är mina matlistor???!?!?!!!

2009-01-28 @ 19:58:26
Postat av: Sabina

Hmm, varför har du snott mitt fotografi!!!



Se till att handla nu på lördag. Jag behöver ett nytt köksgolv och förlitar mig HELT på er!!!



2009-01-28 @ 22:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0