Snöskottningsträning

Idag blev det ingen cross, det blev snöskottning istället. Jag har varit ute i 1,5 tim och skottat, det var skönt ute men ack så mycket snö.
 Gubben tyckte på morgonen
- Det har snöat men jag tror inte att det är så mycket, det ser inte ut så! HA!! Så fel han hade, det var ganska mycket, dessutom var det en plogkarm också.
 varför jag blev ute så länge var för att jag skottade riktigt ordentligt, jag tog även där husvagnen ska stå och det området är ganska stort, var rejält svettig när jag kom in. Men skönt att det är gjort, nu fick S2 ledigt, jag sa att eftersom han kommer hem först idag så får han skotta, men nu slipper han, det tror jag inte att han är ledsen för :)

Jag ska snart iväg och jobba, börjar ju 11.00 idag, är superhungrig så jag måste nog gå och äta lite frukost, åt inget innan jag gick ut och skottade, det känns nu!

Jag har även ansökt om semester hos prodkontoret, får hoppas det går igenom.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0