Schemat

Schemat för nästa period har vi fått idag, inte så kul läsning kanske!


De gröna ränderna är pass som jag inte gillar, det är dom sena, de oranga ränderna är mellanpass, inte bra men heller inte jättedåliga, rosa och gula är de bästa.  Alla knep för att hålla koll på tiderna!

Har precis varit i mailkontakt med U på jobbet, hon ville ha ett av mina gröna och då får jag ett rosa av henne, det är ju helt otroligt, jag blev jätteglad, TACK U!

Idag har jag jobbat 9-15.30, har gått bra, det har inte varit samma tryck på ringningen som igår, tack och lov! Har inte gjort så mycket sen jag kom hem, lagat mat, skrivit och mailat över matlistan till min coach, hon efterlyste den, och jag som tänkt komma undan , men icke sa nicke, har  man världens bästa coach så har man, Tack M!
Om en stund ska jag skriva schemat till fritids och sen blir det väl till att landa i TV-soffan, ska se Unga Mödrar 18.30 men sen tror jag inte att det var nåt mer som jag ville se, kanske jag lägger mig tidigt och lyssnar på min bok Saltön - Aprilväder. Nån crossning blir det inte heller, har ju börjat köra varannan dag och jag körde igår så då är jag "ledig" idag, imorron blir det ett pass igen.

Ha dé


Kommentarer
Postat av: Eija

Jag börjar jobba heltid from 1 februari..Gissa om det är kul att jobba 8-17 varje dag?? Nåja, det är mitt eget beslut så jag kan inte gnälla. Johanna är ju snart 12 så jag hade bara fått gå det här året med deltid, sen skulle jag ändå ha varit tvungen att välja...

2009-01-10 @ 10:29:18
Postat av: Ulrika

Tack för bytet själv! Vi får väl hoppas att det blir bättre nästa period.

2009-01-10 @ 11:10:06
URL: http://frunordling.blogg.se/
Postat av: Maria

En undran bara... brukar du stretcha ut höftböjarmuskeln sen du crossat?? Kan det vara den muskeln som ställer till det för dig?

2009-01-10 @ 11:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0