Så är vi hemma igen

Då var helgen slut, nu är vi hemma igen. Imorse vaknade jag redan före kl 8.00, men jag segade mig i sängen fram till 8.30 ungefär, då orkade jag inte ligga längre, jag och S3 klev upp, sen vid 9.00 väckte vi den sovande gubben, då tyckte vi att han snarkat nog!
Efter frukost begav vi oss iväg in till Storheden, nu fick mamma besöka både Rusta och Ö&B, handlade litegrann bara.
Sen for vi "hem" till husvagnen och softade en stund, kollade på lite skidor på TV:n och sen var det packning och hemresan, vid 14.45 kom vi oss iväg, var hemma bra precis kl 16.00, resan gick bra, fast vi var tvungen att åka in i Töre för att tanka, mamma var nervös att bensinen skulle ta slut, gubben han räknade och räknade och jodå,  nog trodde han att vi skulle klara oss ända hem, men mamma tror inte riktigt på honom, så han svängde in och tankade på Shell, då blev mamma lite lugnare, men satan så pissnödig jag blev, höll knappt på att kunna hålla mig ända hem, jäklars så snabb jag var in på toan när vi kom hem, som en raket for jag ur bilen och in!!

Här står vi:
   

Våran utsikt:
   

Här några bilder från Teknikens Hus:
 
Piloten själv på G!
       

Det var allt för denna gång, see you!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vi stog mittemot. Nisse är likadan när det gäller tankningen jag tycker att vi ska tanka och han säger det räcker hem och jag brukar då säga till honom att det blir han som får ta dunken och börja gå om det inte räcker. Vi har inte blivit stånde ännu!

2009-01-26 @ 09:20:06
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0