Pust och stånk!

Har precis duschat efter ett cross-pass, fyfan vad jobbigt det var idag, jag var inte alls på humör för att köra, ställde mig motvilligt på pedalerna, orkade bara 30 min idag, fötterna brände så jag höll på att gå åt, jag kan inte fatta varför det blir så, det känns som att de somnar, kan inte begripa.
Körde inga situps idag, orkade bara inte, är definitivt inte på träningshumör, jag hoppas verkligen att det vänder för jag vill ju så gärna känna det där go:et och ha inspiration och energi till att köra.

Vikten ska vi inte prata om, jag sköter mig inte alls, trots att jag skriver upp allt, och då menar jag ALLT som jag äter, även fusket, tyvärr har det blivit lite för mycket av fusket, jävla jul, det gick ju så himla bra före. Nä, jag ska inte skylla på julen, jag har bara mig själv att skylla, fast om jag hunnit längre i mitt nya liv så hade jag kanske kunnat stå emot, vem vet. Jag är tydligen inte nog envis, fast jag är oxe!
Måste verkligen ta tag i det här nu, har ju minst 10 kg som jag vill ha bort, gärna innan sommarn kommer. Synd att man inte kan låta nån annan göra grovjobbet för det hade ju varit underbart!  

Nu ska jag gå och bänka mig framför TV:n, Unga Mödrar på 5:an börjar snart.

Tjing!

Månne om detta är jag??? Det är då jävligt likt...

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tyvärr så kan damen på bilden likagärna vara jag.

2009-01-27 @ 20:47:59
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0