Onsdag - mitt i veckan

JAG GJORDE DET!! Yes, jag crossade på morgonen, hann jättebra, började 7.45 då S3 gick till skolan, var då klar 8.15, körde mina situps, vilade lite och sen dusch och frukost, hann ta det lugnt en stund innan jag skulle åka till jobbet också. Känns superbra!

Har jobbat till 16.30 idag, när jag kom hem så slängde jag mig på matlagningen - inte nu bokstavligen, riktigt så var det väl inte, men jag började direkt, kollade inte ens posten, det blev ugnspannkaka idag som blev jättegod. Jag brukar inte vara någon fan av pankisar men idag smakade det riktigt bra.

Fick nyss lite panik här, jag började leta ett recept på jättegoda kakor som jag fått av K på jobbet, men de är spårlöst borta, som tur var så hade jag sparat det i min privata mapp i jobbarmailen, puh, jag kan andas ut. Tänkte baka såna till mitt TW-party, dom är såååå goda. Ni ska få receptet nån gång, men inte idag, jag ska alldeles strax gå och se på Unga Mödrar så jag är lite streeeesad (som Kalixborna säger).

See you!

Kommentarer
Postat av: M

Kanon, kämpa på!

2009-01-14 @ 19:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0