och vad ska man tjata om idag då?

Hm, vet inte riktigt vad jag ska orda om idag, det har inte hänt nåt spännande i min värld.
MIna munblåsor är på bättringsvägen i allafall (försökte ta en bild men det blev inte bra så jag gav upp), de försvinner mer och mer och det är ju skönt.

Har varit och handlat idag, det som jag alltid måste handla - mjölk, var först på ICA Hjärtat och hämtade ut mina gardiner som jag nu fått, de såg fina ut, får väl spara dom till senare, inte ids jag börja byta nu igen, nä det får vänta.

När jag kom hem från den andra ICA efter att ha handlat mjölk och lite annat så blev det middag, idag gjorde jag korv i ugn och potatismos.

Efter disken blev jag sittandes här, med huvudvärk, den kom när jag var och handlade, säkert för att det är så himla tråkigt att handla, synd bara att den inte stannade där utan följde med hem.

Idag blir det ingen cross, känns inte som att jag har nån lust med det, mens, huvudvärk, munblåsor, nä, jag står över. Kanske dumt men så känns det faktiskt, måste få känna så ibland och bara kunna strunta i den, har ju ändå varit duktig ända sen vi köpte den, det är inte många dagar som jag varit lat så jag tänker unna mig den här lata dagen, kör kanske imorron istället. Om jag är på hugget så skulle jag hinna på morgonen, börjar kl 10.00.

Nä, nu får det vara bra för idag.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Maria

Alltså hörru - va är det för musik som börjar skråla när man kommer in på din sida?

2009-01-13 @ 20:18:43
Postat av: Ulrika

Du man får faktiskt ta en paus och ladda batterierna.



M det är ju från klippet med den Cool ungen som dansar.

2009-01-14 @ 11:30:36
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0