Nu är man lärd..

Nja, det vet jag väl inte, men jag har haft utbildning idag, vet inte vad jag ska säga, hade ju velat få mer utbildning i själva flashen så man bättre ser var man ska koppla osv.
Nå, nu är det gjort och vi blev färdiga lååångt innan det var sagt så redan 15.30 kunde jag åka hem och det var ju skönt.
Jag for in på Fisk och Fisk och köpte lite mat till guppysarna så dom inte ska behöva svälta.

Idag blev det potmos och varmkorv till middag så det gick ju fort att göra, efter maten har jag inte gjort annat än surrat lite med gubben och surfat lite med datorn. E ska komma om en stund och hämta kakorna jag bakat åt henne, sen blir det väl (kanske) till att ställa sig på crossen, det känns lika motigt idag, får väl se om jag lyckas dra min oenergiska kropp till den.

Tjing!

NÄÄÄ, är nog hellre en tjockis!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

håller med så där benig vill man ju inte vara.

2009-01-29 @ 18:47:58
URL: http://frunordling.blogg.se/
Postat av: Sabina

Nää, det gör så ont om nån skulle slå på en. Alltså för den som slår då. Tro mig, jag veet, ha ha

2009-01-30 @ 16:34:44
Postat av: M

Vi måste ha ett samtal du och jag....

2009-01-30 @ 22:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0