Jobb

Har jobbat min första dag idag och det har gått bra, men som det har ringt!! Herregud, för att kunna andas var man tvungen att stänga telefonen en stund, det blev lite bättre efter min lunch. Pust, nog lär då jag somna gott ikväll.

Min gubbe måste ha slagit huvudet i nåt hårt för igårkväll vid 19.30 så började han med att byta handtag på köksluckorna. Ja, ni hör ju, det är ju rent förskräckligt. Handtagen inköptes på Clas Ohlson för säkert 2-3 år sedan och NU kommer de på plats, det kanske är för att jag inte ska gnälla så mycket :) Han sa även att jag kunde ju måla luckorna nån gång. Snacka om att jag tappade hakan!!! Jag tror nästan den släpar i golvet ännu
Naturligtvis började jag ju då drömma lite att kanske till sommarn att jag målar luckorna i nån ljus färg, grått el nåt liknande, fast då behöver vi ju lite nytt kakel och bänkskiva och diskbänksplåt och nya tapeter och.... man kanske måste hejda sig lite, men nog skulle det bli fint, jag skulle kunna leva med det, det blir säkert lika fint som om man skulle köpa nytt.

Så här fina handtag har jag nu:

   

Nu ska jag gå och fixa mat, idag blir det makaroner och köttbullar.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0