Jo, Jippie, inte!

Visst är de väl för underbara mina nya vänner munblåsorna?!

Jag har haft ont hela dan, det känns förjävla eländigt.
Det har inte blivit några pussar i helgen, det är ingen som har varit intresserad! Konstigt???

Trots eländet så har jag ändå hållit igång med diverse städning och tvättning idag. Tvättmaskinen har gått varm hela dan, nu äntligen har den fått ledigt, nu är det bara torktumlaren som är igång.
Jag slängde ut sängkläderna imorse, städade på bägge toaletterna och dammsög huset, när det var klart så ställde jag mig på Mr Cross i en halvtimme, var inte skönt med svett på blåsorna dock!

Till middag idag gjorde jag helstekt kotlettrad, potatisgratäng, vitlökssmör och grönsallad. Det blev väldigt uppskattat, jättegott var det, jag tror aldrig jag fått så god potatisgratäng nånsin, synd bara att det var lite svårt att äta med blåsorna på käften.

Jag har precis fått mail av en tjatmoster som heter Sabina . Hon tycker det är dags för mig att ha ett Tupperware-party snart.
 Kommer någon???
Det lutar åt att det blir V5 (sista veckan i jan), förhoppningsvis så kan hon på lördan. Det var tydligen bra gåvor då (både för gäst och värdinna).
Jag kommer med mer info när jag fått klart från henne.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

De har ju blivit ännu mer blåsor nu. Stackars dig!!

Har fått hämta benknäckar utrustningen i dag så nästa helg kanske det blir till att testa. Kommer vä på TW-party (som vanligt). syns i morgon.

2009-01-11 @ 17:49:38
URL: http://frunordling.blogg.se/
Postat av: Eija

Kommer gärna på TW kalas hos dig om du kommer på mitt den 19:e..........

2009-01-11 @ 18:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0