Idag ska vi ut och resa!

Jag är ledig idag, har ½ dag permis och så unnade jag mig 3 tim komp så att jag får vara ledig hela dagen, tycker faktiskt att jag kan vara värd det!

Imorse när klockan var 7.45 ställde jag mig på Mr Cross, vi dejtade i 45 låååånga  minuter idag, attans så jobbigt det var idag, jag kroknade nästan när det var 5 min kvar, men av nån anledning så lyckades jag stå kvar och stå ut. Det var skönt att få lägga sig på golvet sen för att göra situps, passade på att vila lite innan jag situpsade.

Sen har jag vikit tvätt och rensat i fiskarnas pump, den var väldigt igenslammad, skönt att ha det gjort. Har också gjort en sockerkaka till storkillarna som blir ensam i helgen, lite gott kan de ju få!

Ca kl 12.00 kommer både gubben och S3 hem, då ska vi snabba oss att packa i bilen och sen dra iväg mot Arvidsjaur, därifrån åker vi till Luleå där vi stannar på Arcus Camping till på söndag, ska bli skönt och avkopplande, i husvagnen har man ju inga måsten som man har hemma, där kan/måste man koppla av.
Vi kanske gör bort lite affärer ikväll, jag antar att de flesta har öppet till 19.00. Några klädaffärer ska jag inte på, nä det blir Rusta, Dollarstore, Ö&B, såna roliga affärer!!! Såg att Rusta hade runda mattor för 29 kr, de måste jag kolla på, kanske det finns nån färg som passar i lilltoan.

Ha det så gott och ha en skön helg!

Här en fin vinterbild från kyrkan hemifrån Vuollerim:

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag ser att du har hajat det där med camping ;)

2009-01-24 @ 10:30:52
Postat av: Ulrika

Visst är det bra att ha en låda!!!!

2009-01-24 @ 10:35:13
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0