Helg igen

Så var det då helg igen, ganska skönt med kort jobbarvecka, man fick börja lite mjukt

Jag såg Lets Dance igårkväll, jäklar så en del av dom var duktiga! Rent otroligt, och det bara på första programmet, var ska det sluta? Jag hade flera favoriter så jag röstade inget igår. Däremot tyckte jag inte om Kitty, herregud, bli så himla sur för att juryn inte tyckte hon var bäst! Hon var ju inte bäst heller, inte ens bra, hon stod ju mest still el vickade på röven lite. Jag blev förvånad över Morgan Alling, han var ju superduktig, BlondinBella var nog den som var bäst på att vicka på röven tror jag.

Imorse vaknade jag redan kl 8.00, klev upp och började plocka bort julsakerna, har bytt gardiner i köket, tyvärr blev det inte mina nya som jag beställt för jag har inte fått dom ännu, var tvungen att hänga upp några jättegamla och inte alltför snygga, fast de passa ganska bra ihop med mina "snygga" tapeter, men jag vill ju inte ha uppe julgardinerna hur länge som helst.

Här en bild på hur fula dom är:


Imorse vaknade jag även med munblåsor, så här snygga är dom:

Ont gör dom också, inte alls speciellt kul, hoppas bara att det inte kommer en förkylning nu.

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Eija

Förkylningen kommer även om man inte vill det. Själv fick jag den i onsdags och har tom varit hemma sjuk i fredags...Visst är det synd om mig:-P

2009-01-10 @ 21:00:58
Postat av: Ulrika

De var ju fina gardinerna. Inte kul med blåsor.

2009-01-11 @ 12:18:04
URL: http://frunordling.blogg.se/
Postat av: Maria

Hoppas du slipper förkylningen!

2009-01-11 @ 17:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0