Hej Simon och Tomas

Jag och min familj bor i en villa i Kalix och vi är i behov av akut hjälp! Vi svämmar snart över av en massa onödiga prylar, tapeterna  håller på att ramla ner, köket är original från 70-talet och mamman i huset, dvs jag håller på att bli galen, jag/vi behöver er hjälp och det är omgående. Snälla kan ni inte hjälpa oss att få ordning på allt?!

Ja, ungefär så skulle det nog stå i brevet om jag skulle skicka det till Design Simon och Tomas. Jag känner att jag håller sakta men säkert på att kvävas av alla onödiga grejor, tidningar och tjafs vi har, dessutom har tapeterna sett sina bästa dar och köket fungerar väl men det skulle inte vara fel att få uppdatera det litegrann.

Här kommer lite bildbevis:

Här ser ni köksluckorna och kökstapeten:
         


Här är tidningshög i köket och skrot på bänken i tvättstugan:
    

Tyvärr är inte det här de enda ställena med en massa tidninga och tjafs, kan inte lägga in bilder på allt för då blir det ju bara en massa bilder

Idag har jag dejtat Mr Cross, 30 min blev det som vanligt, det bidde 10,3 km och jag höll en hastighet på ca 20 hela tiden, svettigt men jävligt skönt när det var över! Sen bidde det situps också.

Har precis ätit lite frunsch, sitter här och fryser, det känns jävligt kallt inne, har varit tvungen att ta på mig min fleecekofta för att härda ut.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Det är samma här och hur mycket man än städar så någon dag senare är det samma igen. Jag har köpt 3 tidskriftshållare på IKEA för mina husvagnstidningar men de är nästan fulla redan.

2009-01-04 @ 12:03:33
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0