Go förmidda!

Har nyss haft dejt med Mr Cross, 45 min, jobbiga minutrar, men jag gjorde det! Var lite fundersam på morgonen hur det skulle gå, har nämligen ont i höften idag, men det gick som sagt riktigt bra, ont som vanligt i fötterna men jag stannade och klev av och lät blodet flöda ner till tårna  och sen gick det bra att köra resten.

Igår när jag kom hem från jobbet, slutade 13.30 så bakade jag skärtorsdagskakan som jag ska bjuda mina vänner på idag, den står på bänken och blir superläcker!
Jag gjorde även ett experiment, gjorde glutenfria muffins med gräddkoleessens istället för citron, de blev goda men lite geggiga, jag ska nog inte bjuda på dom, nä dom får vara kvar i frysen

Nu är jag hungrig, har inte ätit nån frukost ännu, måste nog gå och fixa lite.

Jag vaknade kl 7.00 imorse av att S3 kom, han hade hört en smäll och så inbillade han sig att lampan i hans rum hade börjat lysa starkare, trodde att det var monster som var i rummet, gubben stod i duschen (som är precis utanför vårt sovrum) så han skickade in honom till mig, vi låg och gosade fram till 8.00, då var mamma tvungen att kliva upp för jag var såååå kissnödig.

Har även plockat bort lite och torkat av här vid datorn, gubben han bara lägger saker på hög, man blir tokig! Nu har jag plockat ihop lite och torkat bort dammet (det var några dammlurvor), han lär väl skylla på mig att han inte hittar nåt, men jag har inte slängt el satt undan på nåt annat ställe, bara lagt ihop.
Sen flyttade jag även undan lite grejor som låg på bänken i tvättstugan - sånt som ska vara i garaget!!! Förbaskade gubbe! Fast jag älskar honom ändå  !

Det verkar bli bra väder idag också, just nu är det bara -3 grader. Nä, nu är det frukost som gäller.

Återkommer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0