Förnyelse!

Det är alltid kul med lite förnyelse, därför har jag bytt stilmall på bloggen, den får duga ett tag nu.
Hur har er helg varit?
Jag har haft det jättebra. I fredags kom mamma och pappa hit så när jag slutat jobbar (16.30) så var maten klar så det var bara att sätta sig vid dukat bord, absolut inte helt fel, skulle vilja ha det så jämt!
Det blev Korv Stroganoff och ris, mycket gott. Efter disken åkte jag och mamma iväg på Coop för att handla och kolla runt lite, sen blev det Lets Dance på kvällen och så i säng runt 23.30-snåret.
Igår gjorde vi stan, måste ju valla runt hemfolket, hemma i Vlm finns ju bara Konsum... Vi besökte Mitt Ljuva Hem,  mamma köpte en present till en som fyller 50, jag fick också en present, varför vet jag inte men fin är den, har länge önskat mig ett men inte hittat nåt som jag har velat ha, tills nu!

Ett servettställ:

Fint eller hur?!

I förmiddags åkte dom hem, hon har nyss ringt och sagt att de kommit fram, de hade varit in till en av mostrarna i Boden och så på Dollarstore.

När dom for så slängde jag ut mattorna och satte igång med städning, det blev städat på toaletterna, dammsugits i hela huset samt skurning i kök och tvättstuga, vilket visade sig var välbehövligt!
Gubben fick nog också lite energi för han åkte iväg för att tvätta min bil, skulle sen komma hem och hämta sin för att även tvätta den, inte illa!!

Jag har precis stekt på lite kött till middan, barnen bestämde pommes frites till så det går ju fort sen när det börjar vara dags att äta.
Tvättmaskinen är också igång med lite arbete, den är snart klar, då blir det torktumlarn som ska få arbeta ett tag istället.

Nu ska jag kolla in andras bloggar en stund men ha dé!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Det är strul på min blogg att lägga in bilder suck!

2009-01-18 @ 16:10:19
URL: http://frunordling.blogg.se/
Postat av: Maria

Va fint det blev ;)

2009-01-18 @ 17:56:21
Postat av: eija

Tjusigt..

2009-01-18 @ 19:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0