.



Fräsigt eller hur?! Det är ett glasögonfodral, hittade det på Rusta för 30 kronor, jag slog till direkt!

Har jobbat 7.45-14.15 idag med elev, tiden går jättefort när man har elev, vi har hunnit gå igenom en hel del, hon har även börjat skriva och det går jättebra, hon är riktigt snabb i svängarna, nu är det bara pratet som ska övas in, men det får vi vänta med nån dag till, hon måste ju få känna sig bekväm med skrivandet först.

När jag kom hem så städade jag, det gick också jättebra, redan 15.50 var jag klar och då satte jag igång med maten, det blev bara pankisar idag.

Nu väntar jag bara på att torktumlaren med handdukar i ska bli klar så att jag får vika ihop och sätta bort i skåpet, sen blir det nog slappning i TV-soffan, fast ikväll var det många program som var intressanta, samma tid dessutom, blir hårt detta!! På 3:an är det Design Simon och Tomas, på 4:an Bondebröllop och på 5:an Sjön suger. Får nog spela in 2 program och se det tredje.

Jag hade tänkt crossa idag men jag hoppar över, känner mig inte nog energisk, nä, det får räcka med städandet för idag så kör jag cross imorron istället.

Ha dé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0