CHOOOKLAD, CHOOOKLAD!!

CHOKLAD ÄR GOTT!

Nu vet jag varför jag har fått munblåsor, fick mens idag och är så in i bomben chokladsugen. Blä, det är INTE gott med choklad, smakar BANAN, usch och fy inte gott alls.
Nä, det hjälper inte, jag är fortfarande chokladsugen.

Apropå munblåsor så är det lite bättre idag, dom gör inte lika ont fast det har pirrat mycket och jag känner mig torr om läpparna, lite svårt att äta och dricka också, fast det kanske bara är bra, man drar sig lite för att äta, trots chokladsuget.

Nu har jag bokat in mitt TW-party, det blir lördagen den 31/1 kl 14 hemma hos mig. Om det är nån som är sugen att komma och som jag inte bjudit in (minnet....), lägg en kommentar här, det går också bra.

Nu ska jag surfa, nähä, det skulle jag inte, nu piper torktumlaren så då blir det väl att plocka ur och vika tvätt istället. Fan, inte riktigt vad jag hade lust med...

Tjingtjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0