45

minuter på crossen blev det idag!!! JAG ÄR SÅ JÄVLA DUKTIG.
Jag bara måste få skryta på mig själv!

Idag har jag jobbat 12.30-19, inte nåt guldpass precis men det gick. Pust, nu är det äntligen över.
Jag crossade som sagt 45 min först, körde lite situps också.
Efter duschen åkte jag iväg och handlade, passade på att panta lite flaskor, brukar vara lite mindre folk på förmiddagarna, kom hem, kollade lite på internet och så hann jag vila en stund innan jag skulle iväg.

På jobbet har jag haft elev mellan 13.30 och 16, tiden gick så fort, tyckte att hon skulle stanna kvar till 19 men hon ville inte, konstigt!!
Nå, imorron ska hon sitta med mig hela dan 8-14.30 så tiden lär väl bara rusa iväg. Sen på onsdag har dom teori, tyvärr, jag jobbar 11-17.30 då, hade ju varit trevligt med elev den tiden, på torsdag ska hon sitta igen, då går vi 10-16.30 och sen på fredag är jag LEDIG!! Jag har tagit ut permis och komp, vid lunch när S3 kommit från skolan så ska vi åka till Arvidsjaur och hämta hem vagnen som varit där för takbyte, vi åker till Luleå och stannar där på campingen till på söndag, gubben och S3 ska på flygning i Arcushallen på lördagmorgon och sen har dom lovat att valla mamma på lite affärer , det blir nog bra det! På söndag - nån gång mitt på dan åker vi väl hemåt igen.

Nu ska jag gå och hjälpa S3 med tandborstningen.

Tjing!


Kommentarer
Postat av: M

Jamen så trevligt att du börjar kl 08.00 då ses vi imorrn bitti... ;)

2009-01-19 @ 19:54:10
Postat av: Eija

Helgen lät kul...

2009-01-19 @ 21:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0