What a day!!!

Herrejistanes vilken dag det varit idag! Vi har börjat svarat på den nya stora kunden. Dagen gick då fort i allafall, helt plötsligt var kl 14.30 och jag skulle gå hem! Det är ju positivt!

Har nyss crossat i 45 min, det var riktigt skönt, fick rensa huvudet lite, såg AFV på TV:n samtidigt så jag fick skratta lite också, det behövdes.
Nu känner jag mig jättetrött, blir nog tidig kväll ikväll, fast risken är väl att man inte kan sova för att huvudet är så fullt i all info man tagit in idag.

Huvudvärken kom som ett brev på posten när jag kom hem, den hotade på jobbet länge, men den höll sig borta där, den var bara en aningens kännbar, men när jag kom hem så exploderade den, skyndade mig att ta tablett och nu efter crossandet så är den tack och lov borta! Skönt det.

Nu ska jag gå och se på Unga Mödrar.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0