Tja Ba Tjena Hallå!

Den här dagen har det stått städning på schemat!
Jag började med det tråkigaste, toaletterna, fortsatte sen med resten, skurade kök, hall, tvättstuga och kontor, sen tog jag och bonade de golv som jag skurat, dom blev så blanka och fina.

Har nyss kommit hem från en handlingstur, det blev Domus idag, jaja, Coop heter det visst numera  handlade hur mycket som helst, pust och stånk. Tur att man handlar med shopexpress, fast t o m i den kassan var det kö, jag gick till kontokassan istället - gick betydligt fortare!

När jag kom hem så var både torktumlare och tvättmaskin klara så det blev till att hänga upp sängkläder och vika handdukar efter att jag satt in det jag handlat i kyl, frys och skafferi.

Snart är det dags att duscha S3 och sen ska jag slå mig ner i TV-soffan, ska se kocken Gordon och sen Trollkarlens hemligheter. Gubben och S1 har åkt till Luleå, gubben skulle vara med på flygarmöte och S1 skulle övningsköra - förhoppningsvis har det gått bra och samma hem. S2 gick till en kompis så här är så himla lugnt och skönt, fast det brukar det vara när alla är hemma också i och för sig, jag har inga barn som gör så mycket väsen av sig, de sitter oftast fastklistrade vid sina datorer, det är bara S3 som kan vara lite surrig ibland, just nu är han väldans tyst, han sitter i S2:s rum och ser på 

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0