Svar på Eijas tjatiga fråga:

Nej, jag ska inte på galan, inte ens för att äta, har alltid hittills blivit sjuk i magen när jag varit på nåt kalas med jobbet och ätit, inte alls kul, nä, då stannar jag hellre hemma och äter det jag själv har lagat, då brukar magen fungera :)

Idag ska jag på party hos B! Det blir Tupperware, funderar på att inhandla en brödkniv, fast den är så förskräckligt dyr så jag vet inte, har inte bestämt mig ännu, bestämmer mig därborta, det kanske finns nåt bra erbjudanden på annat som jag hellre vill ha.
Sen imorron då är det dags för ännu ett party, då ska jag till U för att kolla på ljus, behöver egentligen inget just nu, men i vanlig ordning så blir det väl till att köpa nåt i allafall :)

Har precis stekt på fläskfile som vi ska ha till middag idag, det är bra att förbereda lite eftersom jag inte vet när jag kommer hem, gubben är i Luleå för modellflyg, han kommer väl hem nån gång vid 15-tiden skulle jag tro.
Slog igång tvättmaskinen när jag klev upp så den är snart klar, jag vaknade redan kl 7.30 idag, var ingen idé att ligga kvar, så då klev jag upp och fixade lite istället.
Har inte ätit frukost ännu, men magen börjar påpeka att det nog snart är dax!

Nu ska jag kolla runt lite och se vad en brödkniv kan tänkas kosta så jag vet om det är lönt att beställa idag eller om jag ska vänta.

See you!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

synes på TW hos B.

2009-02-21 @ 09:35:43
URL: http://frunordling.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du var mig en tjurig en... nästan mer tjurig än mig...Kan det bero på att du är en oxe...Skojade bara... Jag är avundsjuk på er gala. Varför kunde dom inte ha såna när jag var telefonist?? Inte får vi flashiga inbjudningar till våra kickoffer inte..

2009-02-21 @ 16:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0