Snöless

Nu är jag jävligt less på den här snön som bara dimper ner från skyn. Fick naturligtvis skotta igår när jag kom hem från jobbet, har även varit ut nu på morgonen, då var det inte så mycket, mest lite puder men plogkarm var det så det var lika bra att ta bort allt.
Ikväll åker gubben iväg till Arvidsjaur med husvagnen igen, det var nåt mer som skulle fixas, han kommer hem igen imorgon.
Hoppas nu att det inte kommer nåt mer från skyn!!! Jag är less!

Jag har ännu inte börjat jobba, jobbar 10-16.30 idag, inte nåt höjdarpass precis men det lär väl gå, har med mig A, hon jobbar till 18.30, imorron jobbar vi också nästan lika, jag till 17.30 och hon till 18.00, det är alltid trevligt när man går lite senare pass om man har sina bordsgrannar med sig.

Jag har inte dejtat Mr Cross sen förra veckan, snön har ju tagit all tid, det känns även i kroppen. Tänker inte dejta ikväll heller, får se imorgon förmiddag om det blir en dejt då, det beror ju på om snön har slutat komma.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0