Sjuk? eller?

Idag vid kl 12.00 så gick jag hem från jobbet, min mage var i uppror, hade fått vara på dass flera gånger, tänkte att det var lika bra att åka hem, det går ju inte att jobba när man måste springa iväg hela tiden, dessutom hade jag ont i magen, gick inte att koncentrera mig.
När jag kom hem gjorde jag några race men vid 14-tiden kändes det mycket bättre, det var bra ända tills vi ätit middag, då började jag igen, det verkar som att min mage bestämt sig för att banta, utan att säga till mig först!!! Just nu känns det ganska bra, får väl se hur länge det är så. Hade ju tänkt gå tillbaka till jobbet imorron, men frågan är ju hur det blir efter att jag ätit frukost, nå, det får jag se imorron det!

Gubben kommer hem ikväll, han ringde vid 18-tiden, då var han i Luleå, skulle besöka kompisarna i modellflygklubben, trodde att han skulle vara hemma vid 21.00. Det hade gått bra att fixa med vagnen.

Kallt har vi haft det idag, imorse var det dryga 20 minusgrader, brr, men det är då tamejsjutton bättre än snö i allafall. Får hoppas att kylan inte håller i sig så länge, 5-10 gr är alldeles lagom tycker jag.

Nu ska jag surfa vidare en stund innan det är dags att borsta S3:s tänder och läsa saga.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0